Bezwzględny priorytet dla transportu publicznego – utopia czy konieczność we współczesnym mieście?”

inteligentnemiasto2019

Polskie miasta mają problem z ideą smart cities. Czym właściwie jest smart cities? Czym różni się od miasta niebędącego smart? Zwłaszcza dzisiaj, w XXI wieku, w dobie szybkiego rozwoju technologii, który sprawia, że rozwiązania, jakie jeszcze kilka lat temu mogły uchodzić za innowacyjne, dziś można uznać za standard.

 

Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza do udziału w konferencji, podczas której prelegenci opowiedzą o dobrych praktykach, które można by uznać za element smart cities. Zapraszamy do udziału w wydarzeniu "Inteligentne miasto i nowe technologie w transporcie publicznym" już 29 stycznia 2020 roku w Warszawie.

 

>>Rejestracja online<<

 

 

Podczas konferencji odbędzie się panel dyskusyjny: „Bezwzględny priorytet dla transportu publicznego – utopia czy konieczność we współczesnym mieście?”


- elektryfikacja transportu publicznego (co poprawia jakość powietrza w mieście i zmniejsza hałas, ale nie rozwiązuje problemów zmian klimatycznych)

- problematyka usytuowana transportu publicznego w systemie miejskiej mobilności w inteligentnym mieście (jak to zrobić, aby było tanio i efektywnie zarówno dla pasażera jak i dla miasta)

- czy można pogodzić rozwijanie efektywnego transportu publicznego z rozwijaniem transportu indywidualnego w mieście? (czy można skutecznie wspierać transport zbiorowy bez ograniczania przywilejów kierowców samochodów indywidualnych?)

 

Moderator: Bartosz Dominiak - Smart City Expert & Blogger, Zastępca Burmistrza Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

 

Ponadto w programie prelekcje eksprtów niezależnych. Program wydarzenia aktualizowany jest na bieżąco na stronie wydarzenia.<<

 

Zagadnienia tematyczne:

 

  • Inteligentne i zintegrowane systemy transportowe (aplikacje mobilne, biletomaty, systemy informacji pasażerskiej, inteligentne systemy płatności, Big Data)
  • Mobilność i elektromobilność w transporcie publicznym
  • IoT
  • Odnawialne źródła energii
  • Technologie i rozwiązania antysmogowe
  • Aplikacje mobilne dla miast
  • E-płatności
  • Energooszczędne oświetlenia miejskie
  • Eystemy zarządzania infrastrukturą miejską
  • Monitoring miejski
  • Utrzymanie porządku i czystości
  • Digital Signage

 

 

Grupa docelowa:

  • przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego,
  • operatorzy publicznego transportu zbiorowego,
  • przedstawiciele instytucji rządowych i samorządowych,
  • przedstawiciele ministerstw i urzędów centralnych.

 

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

 

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji. Firmy chcące zaprezentować swoje rozwiazania prosimy o kontakt z Organizatorem.

 

Daria Biernacka

mobile: +48/531 375 811

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


User Experience (UX) – analiza i projektowanie użytecznych rozwiązań 16-17.12.2019 Warszawa

15510856 UX

User Experience (UX) – analiza i projektowanie użytecznych rozwiązań

 

 

 

Twój i nasz cel:

Zapoznać Cię z podstawowymi aspektami pracy badacza i projektanta UX.

 

Podczas wykładów i licznych ćwiczeń praktycznych przejdziesz przez pełen cykl projektowy User Centered Design: zaczynając od badań i analizy przez budowanie prototypów i testy z użytkownikami. Dodatkowo omówimy popularne heurystyki i dobre praktyki projektowania poparte przykładami wieluaplikacji i serwisów webowych.
Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów, podczas których będziesz mieć zarówno okazję zapoznać się z teorią z dziedziny User Experience, jak i pracować w grupach projektowych nad praktycznymi rozwiązaniami, a także brać udział w dyskusjach merytorycznych.

 

Korzyści dla uczestnika:
– Poznasz podstawowe heurystyki i dobre praktyki projektowania;
– Nauczysz się procesu projektowania zorientowanego na użytkownika UCD;
– Będziesz w stanie przeprowadzić podstawowe badania jakościowe i ilościowe z użytkownikami;
– Nauczysz się przygotowywać interaktywne prototypy w jednym z najbardziej popularnych narzędziu na rynku z pakietu Adobe (Adobe XD);
– Opanujesz podstawowe zasady stosowania typografii, ikonografii oraz innych elementów wizualnych w produktach cyfrowych;
– Zdobędziesz znajomość projektowania formularzy pod kątem: czytelności, szybkości wypełniania, obsługi i komunikacji błędów;
– Zyskasz wiedzę dotyczącą projektowania zarówno aplikacji mobilnych, jak i systemów webowych.

Wymagania:
Należy posiadać laptopa z zainstalowanym programem Adobe XD (software jest darmowy) oraz smartphone również z darmową aplikacją Adobe XD.

Dlaczego warto?
– Szkolenie nastawione jest na przekazanie wiedzy w sposób praktyczny, gdzie najistotniejszą częścią są ćwiczenia i praca projektowa;
– Trener jest praktykiem z ponad 10-letnim stażem w obszarze IT oraz UX, który nieprzerwanie rozwija swoją wiedzę ekspercką;
– Teoria poparta jest praktycznymi przykładami zarówno ze świata, jak i z życia zawodowego Trenera;
– Analizowane są rozwiązania z wielu branż, m.in, Telco, Bankowość, FinTech, Energetyka, E-commerce;
– Forma szkolenia jest bardzo angażująca dla uczestników. Aktywne uczestnictwo sprzyja więc mocnemu utrwaleniu i przyswojeniu wiedzy;
– Ćwiczony proces i narzędzia pokazują realistyczny aspekt pracy projektantów i badaczy UX.



Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem produktów cyfrowych:
– UX/UI/Product Designers;
– Product Owners;
– Product Managers;
– Product Developers;

IT Analysts.

W trakcie kursu będą poruszane głównie tematy koncepcyjne, także nie będzie wymagana wiedza z zakresu konkretnych technologii lub procesów biznesowych.

 

Trener szkolenia:

Łukasz Szadkowski

Konsultant User Experience z dziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze IT. Współpracuje z największymi organizacjami w Polsce (m.in. Orange, T-Mobile, Empik, RWE, Generali) w budowaniu strategii UX. Bierze udział w najbardziej zaawansowanych projektach UX na rynku polskim i europejskim. Przewodził pionierskim wdrożeniom w sektorach telekomunikacyjnym, ubezpieczeniowym i bankowym. Wysiłki zespołu UX tworzonego wspólnie z Bankiem Millennium nagrodzone zostały przez magazyn Newsweek dwa razy z rzędu jako „Najbardziej przyjazny bank w Internecie″. Jako Head of UX w SEQR Poland rozwijał ekosystem płatności SEQR, czyli całej gamy produktów typu omnichannel commerce dla rynku B2B i B2C, obecnej w większości krajów UE oraz w USA. Aktualnie UX Lead w Roche odpowiadający za obszar badań klinicznych.

 

 


"Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion" 01.11.2019

grafika ze zniżką

E-commerce niewątpliwie jest przyszłością handlu. Już dziś stanowi około 11% całości sprzedaży, a według statystyk do 2022 roku ten udział ma wzrosnąć o kolejne 5%. Polska goni resztę świata nie tylko w procentach, ale i w przedsiębiorcach trudniących się handlem internetowym.

 

Zapraszamy do udziału w wydarzeniu "Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion", gdzie w pigułce dostaniecie wiedzę o Internetowym rynku i sposobach dotarcia do klientów właśnie dzięki e-narzędziom.

 

Przygotowaliśmy dla Was 20% zniżki na udział

>REJESTRACJA<

 

Ekspertami podczas wydarzenia będą:

 

- Gość specjalny: Joanna Jabłczyńska - Radca prawny, aktorka

 

- Mirosław Skwarek - Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl

"7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku"

 

- Klaudia Rogacz - Kierownik Działu Visual Merchandisingu, ETOS

"Visual merchandising jako skuteczne narzędzie sprzedaży pośredniej"

 

- Aleksandra Maciejewicz - Partner, LAWMORE

"Sprzedaż produktów modowych przez Internet - wybrane prawne aspekty"

 

- Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24

"Wykorzystanie monitoringu internetu w branży fashion"

 

- Łukasz Głombicki - CEO, Whisky Media

"Co i jak zrobić, żeby Twoja firma zarabiała 10 razy lepiej, wykorzystując działania marketingowe, influencerów i content marketing"

 

- Katarzyna Rawa - Account Manager/Team Leader, Business Factory

"Strategia marketingowa oraz najważniejsze rozwiązania sprzedażowe na Facebooku dla branży fashion"

 

Rozwinięcia powyzszych tematów znajdują się na stronie wydarzenia: http://pirbinstytut.pl/index.php/branza-fashion

 

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 01.11.2019:

- 199 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej

- 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

 

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 02.11.2019:

- 299 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej

- 1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

 

Z hasłem: db1512 otrzymasz 20% zniżki na udział. Hasło należy wpisać w formularzu zgłoszeniowym w polu "UWAGI".

 

Rejestracja w linku: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-35

 

Kontakt z Organizatorem:

Daria Biernacka

mobile: +48/531 375 811

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

{flike|

E-commerce niewątpliwie jest przyszłością handlu. Już dziś stanowi około 11% całości sprzedaży, a według statystyk do 2022 roku ten udział ma wzrosnąć o kolejne 5%. Polska goni resztę świata nie tylko w procentach, ale i w przedsiębiorcach trudniących się handlem internetowym.

 

Zapraszamy do udziału w wydarzeniu "Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion", gdzie w pigułce dostaniecie wiedzę o Internetowym rynku i sposobach dotarcia do klientów właśnie dzięki e-narzędziom.

 

Przygotowaliśmy dla Was 20% zniżki na udział

>REJESTRACJA<

 

Ekspertami podczas wydarzenia będą:

 

- Gość specjalny: Joanna Jabłczyńska - Radca prawny, aktorka

 

- Mirosław Skwarek - Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl

"7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku"

 

- Klaudia Rogacz - Kierownik Działu Visual Merchandisingu, ETOS

"Visual merchandising jako skuteczne narzędzie sprzedaży pośredniej"

 

- Aleksandra Maciejewicz - Partner, LAWMORE

"Sprzedaż produktów modowych przez Internet - wybrane prawne aspekty"

 

- Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24

"Wykorzystanie monitoringu internetu w branży fashion"

 

- Łukasz Głombicki - CEO, Whisky Media

"Co i jak zrobić, żeby Twoja firma zarabiała 10 razy lepiej, wykorzystując działania marketingowe, influencerów i content marketing"

 

- Katarzyna Rawa - Account Manager/Team Leader, Business Factory

"Strategia marketingowa oraz najważniejsze rozwiązania sprzedażowe na Facebooku dla branży fashion"

 

Rozwinięcia powyzszych tematów znajdują się na stronie wydarzenia: http://pirbinstytut.pl/index.php/branza-fashion

 

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 01.11.2019:

- 199 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej

- 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

 

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 02.11.2019:

- 299 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej

- 1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

 

Z hasłem: db1512 otrzymasz 20% zniżki na udział. Hasło należy wpisać w formularzu zgłoszeniowym w polu "UWAGI".

 

Rejestracja w linku: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-35

 

Kontakt z Organizatorem:

Daria Biernacka

mobile: +48/531 375 811

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


 

Agile Business Workshop

 

Agile Business Workshop

Cel warsztatów:

Założeniem warsztatu jest nauczenie uczestników jak identyfikować i zwalczać złą wielozadaniowość w swoim zespole poprzez zaawansowane wdrożenie kanbanu. W trakcie warsztatu przećwiczymy praktyczne scenariusze zastosowania kanbanu na realnych przykładach z firm uczestników.

Dla kogo skierowane są te warsztaty?

Warsztaty przeznaczone są dla właścicieli firm, członków zarządu, dyrektorów i kierowników, którzy:
– dostrzegają narastające opóźnienia w strategicznych projektach i procesach, za które odpowiadają,
– walczą o to, by nadgonić terminy, ale ilość jednocześnie realizowanych tematów po prostu ich przytłacza,
– mimo zalewu informacji i zapewnień podwładnych nie wiedzą, co się *naprawdę* dzieje w krytycznych obszarach firmy.
Zapraszamy przedstawicieli firm z różnych obszarów: produkcja, usługi, finanse, ubezpieczenia, remonty, infrastruktura — nie jest istotna branża, lecz występowanie problemu zławiel.

 

Dlaczego warto?

-Nauczysz się rozpoznawać złą wielozadaniowość (zławiel).
-Poznasz szczegółową procedurę redukcji zławiel przy pomocy kanbanu —bez użycia software.
-Zidentyfikujesz trudności, bariery i przeszkody w redukcji zławiel.
-Sprawdzisz, czy potrzebny Ci będzie następny krok — wdrożenie metody łańcucha krytycznego Goldratta.
Przynajmniej 50% czasu zostanie poświęcone na ćwiczenia i zastosowanie poznanej wiedzy w realiach firm uczestników.

 

 

Test penetracyjny – jak wykonać go samemu w kilku prostych krokach? już 17-18 Października

15137682 testpenetracyjny

Test penetracyjny – jak wykonać go samemu w kilku prostych krokach?

 

  • Data: 17-18 października
  • Miejsce: Warszawa
  • Cena: 2499 zł + VAT
  • Trener: Artur Kalinowski
  • Agenda i rejestracja: https://gigacon.org/event/test-penetracyjny-sierpien/
  • Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. / 506 981 902

 

Cele szkolenia:

  1. 1.Zapoznanie się z rodzajami testów penetracyjnych, wymaganiami stawianymi przed zespołem testującym oraz etapami testu penetracyjnego.
  2. 2.Zapoznanie z podstawowymi technikami i narzędziami wykorzystywanymi przez atakujących i pentesterów.
  3. 3.Nauczenie się generowania raportów związanych z bezpieczeństwem, z wykorzystaniem darmowych narzędzi.
  4. 4.Zapoznanie się ze wskazówkami odnośnie tworzenia raportów z testów penetracyjnych

i elementami, które należy ująć w raporcie.

  1. 5.Zdobycie umiejętności związanych z przeprowadzeniem podstawowej analizy podatności oraz wykorzystaniem gotowych exploitów.

 

Korzyści dla uczestnika:

  1. 1.Poznanie technik wykorzystywanych przez atakujących i pentesterów,
  2. 2.Zaznajomienie z praktycznym wykorzystaniem wielu darmowych narzędzi w celu przeprowadzenia analizy bezpieczeństwa,
  3. 3.Zdobycie podstawowych umiejętności z zakresu przeprowadzania testów penetracyjnych,
  4. 4.Zdobycie podstawowej umiejętności identyfikacji obszarów szczególnie narażonych na cyberatak,
  5. 5.Możliwość wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce do identyfikacji podatności

w administrowanych systemach lub własnej infrastrukturze.

 

Korzyści dla firmy:

  1. 1.Możliwość przeprowadzenia podstawowego testu we własnym zakresie, co umożliwi identyfikację podatności, a także pozwoli zredukować koszty związane z późniejszymi testami/retestami,
  2. 2.Znajomość narzędzi stosowanych przez pentesterów, umożliwiająca weryfikację, czy podatności zostały właściwie wyeliminowane,
  3. 3.Zwiększona świadomość w zakresie bezpieczeństwa systemów i sieci oraz możliwych ataków,
  4. 4.Zwiększenie zakresu kompetencji pracowników,
  5. 5.Umiejętność sporządzenia wymagań względem zlecanych testów penetracyjnych,
  6. 6.Redukcja potencjalnych kosztów związanych z włamaniami oraz wyciekiem danych poprzez możliwość samodzielnej weryfikacji stanu bezpieczeństwa.

Kto powinien wziąć udział?

  • Administratorzy systemów i sieci,Administratorzy bezpieczeństwa informacji,
  • Przedstawiciele kadry zarządzającej (w celu podniesienia świadomości bezpieczeństwa, choćby poprzez bierne uczestnictwo),
  • Pracownicy działów IT (w celu podniesienia świadomości bezpieczeństwa oraz umiejętności weryfikacji podatności na ataki systemów, usług i aplikacji),
  • Developerzy (w celu praktycznego poznania metod ataków i podniesienia świadomości bezpieczeństwa),
  • Audytorzy (w celu poznania technicznych aspektów weryfikacji stanu bezpieczeństwa).

 


internet business

© eBiznesOnline. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu.